Úrazové pojištění členů ČUS - změna poštovní adresy pro zasílání pojistných událostí

17.09.2015 10:04

ZPŮSOBY ZASLÁNÍ POTŘEBNÝCH DOKUMENTŮ na Pojišťovnu VZP a.s.:

1) nascanováním dokumentů na emailovou adresu: oznameni.udalosti@pvzp.cz


Z této e-mailové adresy obdržíte potvrzení o převzetí dokladů pojišťovnou. V případě, že likvidátor v rámci šetření shledá potřebným vidět originály účtenek, faktur, lékařských zpráv apod. požádá oprávněnou osobu v souladu s platnými pojistnými podmínkami o dodání originálů.

2) doporučeně poštou na adresu:


Pojišťovna VZP, a.s.
Odbor likvidace pojistných událostí

Ke Štvanici 656/3
186 00  Praha 8 - Karlín


3) osobním předáním dokumentace na všech prodejních místech a pobočkách VZP

Více informací a celý postup hlášení pojistné události najdete ZDE